خدمات مالی شرق تهران

خدمات مالی شرق تهران-chortkeh20-com

خدمات مالی چیست؟

ممکن است هنگامی که دارید در خیابان قدم می‌زنید و یا به دنبال موسسه خاصی هستید نام موسسه خدمات مالی شرق تهران یا شرکت های خدمات مالی را زیاد دیده باشید. در ایتدا به معنی اصطلاح خدمات مالی می‌پردازیم؛ خدماتی که در حوزه اقتصادی توسط یک یا چند موسسه مالی ارائه می‌شود را خدمات مالی می‌گویند. بانک‌ها، موسسه‌های مالی و اعتباری، شرکت‌های بورس و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌ بیمه همگی اعم از شرکت‌هایی هستند که به فعالیت اقتصادی می‌پردازند. به نوعی میتوان گفت این شرکت‌ها مابین عرضه‌کنندگان وجوه و تقاضا کنندگان پول می‌باشند؛ بنابراین این شرکت‌های مالی واسطه‌گر بین تقاضاکنندگان و عرضه‌کنندگان هستند.

انواع خدمات مالی

باوجود اینکه تمامی موسسات ذکر شده که در حوزه های مختلف اقتصادی به فعالیت می‌پردازند به نوعی خدمات مالی انجام می‌دهند اما در عامیت کلمه ذهن بیشتر به شرکت های حسابداری و مالیاتی سوق می‌یابد به عنوان مثال انجام خدماتی اعم از:
  1. انجام کلیه امور حسابداری شرکت‌های بازرگانی، پیمانکاری، صنعتی و تولیدی
  2. استقرار نماینده حسابداری و اعزام آن‌ها به شرکت‌ها
  3. کلیه نظارت‌ بر واحدهای مالی جهت کنترل اسناد حسابداری
  4. بستن حساب‌ها و تهیه صورت‌های مالی میان دوره و سالیانه و صورت‌های مالی
  5. تنظیم گزارشات فصلی ماده ۱۶۹ مکرر مالیات‌های مستقیم
  6. دریافت گواهینامه ارزش افزوده و شرکت در دفاعیات مالیاتی و پیگیری پرونده‌های مالیاتی
  7. نظارت بر واحد‌ مالی جهت کنترل اسناد حسابداری
شامل خدمات مالی می‌شود.

 شرکت خدمات مالی ( شرق )

با توجه به نیاز روز افزون شرکت‌ها به خدمات مالی و همچنین هزینه‌های بسیار زیاد حسابدارن و مدیران مالی، موسسه‌هایی تحت عنوان خدمات مالی و حسابداری در تمامی نقاط کشور یا شرق تهران، غرب تهران و و دیگر نقاط پایتخت ایجاد شدند. در سال‌های اخیر با توجه به افزایش حساسیت شرکت‌ها نسبت به انجام امور خدماتی و حسابداری و مالیاتی توسط موسسه‌های خدمات حسابداری هزینه‌های این موسسه‌ها با در نظر گرفتن کار کثیر افزایش یافته است. نکته بسیار مهمی که باید در انتخاب شرکت خدمات مالی و حسابداری در نظر بگیرید این است که شرکت ثبت گردیده باشد، شرکتی که علاوه بر انجام امور خدمات مالی بتواند مشاوره خوبی در این خصوص بدهد. از ثبت شرکت که بگذریم رفتن به اداره مالیات و انجام کارهای مالیاتی یکی از سخت ترین خدمات مالی است که شرکت‌ها باید انجام بدهند. در شرق و یا غرب و یا اقصی نقاط تهران اداره‌های مالیاتی دیده می‌شود که مملوء از جمعیت می‌باشند. با سپردن کارهای خدماتی خود به یکی از موسسه خدمات مالی شرق و یا غرب تهران میتوانید خود را از سردرگمی‌های مالی خلاصی بخشید و برروی کسب وکار خود تمرکز کنید.

شرکت حسابداری و  خدمات مالی حساب آرایان چرتکه به خوبی میتواند در این خصوص و در تمامی مراحل پلمب دفاتر مشتریان خود را همراهی کرده و مودیان عزیز می توانند این امر مهم را به با اطمینان کامل به این موسسه بسپارند .پلمپ دفاتر قانونی ،دفاتر روزنامه وکل

۰۲۱۳۳۳۳۴۰۰۴۰۲۱۳۳۳۳۴۰۰۰  

مشاوره رایگان: ۴۶۸۸ ۴۱۰ ۰۹۳۹

همچنین چت آنلاین در سایت ما بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

ایمیل : info@chortkeh20.ir

تهران، خیابان پیروزی

روبروی اداره مخابرات پلاک ۶۸۶ طبقه اول

و یا به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید .

پلمپ دفاتر, ارزش افزوده٬ اظهارنامه عملکرد٬ اعزام حسابدار٬ اعزام حسابدار محدوده خیابان پیروزی٬ حسابدار حرفه ای٬ حسابداری٬ حسابداری صنعتی٬ خدمات مالی٬ خدمات مالیاتی٬ دفاعیات٬ صورتهای مالی٬ کاهش جرائم٬ گزارشات فصلی٬  مالیاتهای مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *