خدمات مالی شرق تهران – چند ویژگی متمایز کننده خدمات مالی – بخش اول

خدمات مالی شرق تهران-حساب آران چرتکه

خدمات مالی شرق تهران – چند ویژگی متمایز کننده خدمات مالی – بخش اول

شاید شما هم تا به حال نام موسسات مختلفی که خدمات مالی ارائه می‌دهند را شنیده باشید از جمله یکی از معروف‌ترین آنها با نام ” خدمات مالی شرق تهران “. این شرکت‌ها چه خدماتی انجام می‌دهند؟

برای پرداختن به موضوع خدمات مالی باید ابتدا با مفهوم خدمات مالی آشنا شویم. اما خدمات مالی چیست؟ به چه مواردی خدمات مالی گفته ‌می‌شود؟

تعریف خدمات مالی:

خدمات مالی اصطلاحی است برای خدماتی که توسط بازار مالی تامین می شود. کار این بازار داد و ستد سرمایه و اوراق بهادار می باشد. این اصطلاح برای سازمان‌هایی که مدیریت پول و سرمایه را برعهده دارند نیز به کار می رود. برای مثال می توان از سازمانهایی مانند بانک ها، بیمه ها،بانک های سرمایه گذاری و شرکت های ارائه دهنده کارت های اعتباری و کارگزاران مالی نام برد و این بازار پر سود ترین و پر بازده ترین معاملات را در خود دارد. این اصطلاح برای هرگونه خدمت و یا محصول که ذاتا مالی است نیز کاربرد دارد.

ویژگی های متفاوت خدمات مالی:

همانطور که اشاره شد خدمات از هر جهت با کالاهای فیزیکی و مصرفی با یکدیگر تفاوت دارند. در این بخش به طور عمیق به خصوصیات اصلی خدمات مالی می پردازیم. در بسیاری از متن های ارائه شده بازاریابی، ناملموس بودن، تفکیک ناپذیری، غیر قابل ذخیره بودن و نامتجانس بودن از خصوصیات تمام انواع خدمات به شمار می رود. در ادامه این مطلب به خصوصیت ناملموس بودن خدمات مالی می پردازیم.                 

ناملموس بودن    

ناملموس بودن یکی از کلید واژه هایی است که برای تفاوت‌های اصلی بین کالا و خدمات به شمار می رود و این بدین معناست که خدمات دارای وجه مادی نیستند و تا زمانی که به صورت عملی در نیایند غیر قابل درک بوده و اظهار نظر این باره سخت است . باتوجه به این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که قبل از خرید آن را استفاده کرد.برای مثال می توان گفت که با وجود خرید یک حساب بانکی توسط فرد هیچ چیز فیزیکی در اختیار ندارد. باتسون(1977) نیز بر این موضوع تاکید دارد که خدمات از لحاظ روانی ناملموس بوده و درک آن پیچیده است. از آنجا که مشتریان خدمات را نوعی تجربه به حساب می آورند بر این اساس روند خرید نیازمند وجود حس اعتماد به عرضه کنندگان خدمات است. در این بین بازاریابان خدمات مالی توجه ویژه ای به این جنبه از ویژگی های خدمات داشته و تلاش دارند از این راه مشتریان را در ارتباط با کیفیت خدمات راضی نگه داشته و مطمئن سازند. شهرت گذشته نیز از عوامل مهم موفقیت های نهادهای خدماتی هستند و مشتریان با در نظر گرفتن آن اطلاعاتی درباره فعالیت های گذشته سازمان مورد نظر خود به دست می آورند وکیفیت خدمات آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. از مزیت های کالاهای فیزیکی آن است که مشتری می تواند کالای خود را از لحاظ کیفیت مورد ارزیابی قرار بدهد؛ به عنوان نمونه خریداران یک ماشین را درنظر بگیرید که می توانند قبل از خرید آن رامشاهده و با رانندگی آزمایشی، کیفیت و راحتی آن را بسنجند. برخی از مشتریان قادر به ارزیابی خدمات مالی نیستند و این موضوع مشکلاتی در پی دارد و تنها مشتریانی می توانند ارزیابی خوبی از کیفیت مشاوره یک بنیاد مشاوره عالی را درک کنند که در گذشته هم از خدمات آن بهره برده باشند.مشتریانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اعتقاد دارند تنها درصورتی می توانند خدمات دریافتی را از یک سازمان به خوبی ارزیابی کنند که خدماتی شبیه به سایر سازمانها داشته باشد و درپی آن بتوانند به ارزیابی و مقایسه بپردازند. انواع مختلف خدمات مالی پیچیدگی های خاص خود را دارند و باعث شده تا مشتریان قادر به ارزیابی صحیح این خدمات پیش از خرید نباشند، دراین مواقع نبود یک دانش تخصصی کافی باعث شده تا مشتریان از ارزیابی این خدمات حتی قبل از خرید آنها منصرف شوند. در طرف مقابل کاربران بخش خدمات مالی مانند بخش خدمات یک صندوق سرمایه گذاری می توانند کیفیت خدمات یک صندوق سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهند.در نتیجه با ایجاد شرایطی باید فرآیند ارزیابی و سوق دادن مشتری به خرید تسهیل شود .

 براین اساس توجه به نکات زیر اهمیت ویژه ای دارد:

  • ارائه مدارک و شواهد فیزیکی به مشتریان خدمات مالی درباره کیفیت محصول خدماتی
  • تاکید بر سابقه قبلی
  • افزایش حس اعتماد در خریداران خدمت
  • ارائه تضمین‌های رسمی به مشتریان

همانطور که در ابتدای متن گفته شد خدمات مالی چند ویژگی متمایزکننده دارند که در اینجا فقط به یک ویژگی اشاره شد و شما می‌توانید با مراجعه به دیگر مقالات سایت، مطالب مورد نیاز در مورد سایر ویژگی‌ها را مطالعه کنید.

ارائه خدمات مالی شرق تهران

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید یا حتی می‌خواهید امور مالی شرکت خود را با نظم بهتری پیش ببرید می‌توانید با مراجعه به سایت چرتکه و ارتباط با مشاوران مجموعه از خدمات مالی ارائه شده توسط این گروه مطلع شده تا انتخاب بهتری داشته باشید.این شرکت در زمینه خدمات مالی شرق تهران تجربه‌ای 10 ساله داشته و می‌تواند در حل مشکلات مربوط به امور مالی شما کمک کند. همچنین کارشناسان این سایت آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات و مسائل حقوقی و اقتصادی در ساعات مختلفی از شبانه روز را دارند.

حساب آران چرتکه ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ۰۲۱۳۳۳۳۴۰۰۰ و ۰۲۱۳۳۳۳۴۰۰۴ و یا ۰۹۱۲۲۹۸۸۵۱۴  تماس حاصل فرمایید. برای این که بتونید از آموزشهای ما لذت ببرید لطفا به پیج ما سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *