چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم ؟!

چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم-chortkeh20-com

چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم ؟!

 

چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم؟

با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده طی سالهای اخیر و گسترش مشمولان آن دیگر شرکت تولیدی ، شرکت بازرگانی ، کارگاه صنعتی و حتی فروشگاه ای را پیدا نمی کنید که با مالیات بر ارزش افزوده درگیر نباشد.
از طرفی عدم محاسبه درست و پرداخت به موقع مالیات بر ارزش افزوده جرایم مالیات بدنبال خود دارد که در این اقتصاد رکودی بنگاه اقتصادی و کسب و کارهای کوچک را با مشکلات بزرگی در گیر می کند.
ممیز های مالیاتی بعد یک یا دو سال برای حساب و کتاب سراغتان می آیند. آن روز است که به رقم اصلی مالیات بر ارزش افزوده که بیش از تصورات شماست، انواع و اقسام جرایم مالیات اضافه می شود و شما هاج و واج به صفرهای آن خیره می شوید!

جرائم مالیاتی
chortkeh

جرایم مالیات

اما برای اینکه چنین روزی و چنین مبالغی را هرگز نبینید ما پیشنهاد ویژه ای داریم. ما به شما پیشنهاد می کنیم که سراغ یک موسسه خدمات مالی و حسابداری قابل اعتماد بروید و کلیه امور مالی و حسابداری، امور مالیاتی و خدمات حسابرسی خود را به این موسسه بسپارید.

ما به شما موسسه خدمات مالی و حسابداری حساب آرایان چرتکه را معرفی می کنیم. این شرکت خدمات مالی و حسابداری با کادری مجرب ، معتمد و متخصص با ارائه تضمین های لازم به شما اطمینان می دهد که امور مالیاتی شما بدرستی صورت پذیرد.

آدرس موسسه خدمات مالی و شرکت حساب آرایان چرتکه :

 ۰۲۱۳۳۳۳۴۰۰۴ – ۰۲۱۳۳۳۳۴۰۰۰ – ۰۹۱۲۰۰۴۵۳۸۴

مشاوره رایگان: ۴۶۸۸ ۴۱۰ ۰۹۳۹

همچنین با سامانه چت آنلاین گروه ما بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شما می باشد.

تهران، خیابان پیروزی

روبروی اداره مخابرات پلاک ۶۸۶ طبقه اول

بخشودگی جرائم  ، نگاهی به جرائم مالیاتهای مستقیم 

ارزش افزوده٬ اظهارنامه عملکرد٬ اعزام حسابدار٬ اعزام حسابدار محدوده خیابان پیروزی٬ پلمب دفاتر قانونی ( دفتر روزنامه و دفتر کل )٬ حسابدار حرفه ای٬حسابداری٬ حسابداری صنعتی٬ خدمات مالی٬ خدمات مالیاتی٬ دفاعیات٬صورتهای مالی٬ کاهش جرائم٬ گزارشات فصلی٬ مالی شرق تهران مالیاتهای مستقیم٬ مالیات تکلیفی کارمزد و حق الزحمه و مالیات بر عملکرد چیست ؟٬مالیاتی٬ همه چیز درباره ترازنامه شرکت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *