حسابدار حرفه‌ای آماده ‌به‌ کار نیاز به چه اپلیکیشن‌هایی دارد؟

حسابدار حرفه‌ای آماده ‌به‌ کار نیاز به چه اپلیکیشن‌هایی دارد؟-chortkeh20-com

اپلیکیشن های مورد نیاز برای یک حسابدار حرفه‌ای آماده به کار

تمامی شرکت‌‌های معتبر در حوزه مالی خود به حسابدار حرفه‌ای آماده به‌ کار احتیاج دارند تا بتواند روند فعالیت شرکت را در حوزه مالی بهبود بخشد و باعث پیشرفت شرکت شود. پیچیدگی‌های مالی و مشکلات گاهی سبب بروز سردرگمی‌هایی برای حسابداران می‌شود. اموری مانند فراموشی یک فاکتور کوچک در حسابداری باعث بی‌نظمی های بسیاری در حساب و کتاب مالی شرکت خواهد شد. از طرفی پیشگیری ۱۰۰% از خطاهای انسانی امری محال و دشوار است، زیرا حسابداران تمامی اسناد و مدارک مالی، صورت حساب‌ها، فاکتورها، رسیدها، دفاتر و… را باید جمع‌آوری کرده و آن‌ها را ثبت کنند. حتی اگر حسابداری تماما این موارد را به خاطر بسپارد ممکن است یکی دیگر از کارمند شرکت در حین انجام امور کاری خود مجبور به استفاده از مدارک جمع‌آوری شده توسط حسابدار شود و بعضا باعث به جود آمدن خطایی شود.

راه حل چیست؟

یک حسابدار حرفه‌ای آماده به کار باید با اپلیکشن‌های موجود در حسابداری آشنایی داشته باشد و از آن‌ها در انجام فعالیت‌های خئد بهره‌مند شود. یکی از معروف ترین نرم افزارهای حسابداری که در هر شرکتی نام آن را می‌شنویم، نرم افزار هلو است. نرم افزار هلو بی شک جزو قدرتمندترین نرم افزارهای موجودد در حوزه حسابداری می‌باشد که دارای امکانات زیاد و جالبی برای کارهای سنگین و حرفه‌ای حسابداری است. این نرم‌افزار تقریبا استفاده فروشگاهی دارد زیرا کارایی بسیار ساده آن باعث شده تا کاربران غیر حسابدار نیز بتواند ارتباط برقرار کند. از سادگی‌های کار با این برنامه می‌توان به نصب آسان و بدون دردسر آن نام برد، به صورتی که با راهکارهایی که از طرف خود محصول ارائه شده؛ نصب می‌شود و نیازی به دیدن ویدئو های آموزشی نیست . یک یدیگر از دلایل معروف بودن آن همانطور که قبلا ذکر کردیم دلیل راحتی کار با آن است به طوری که شخص حتما نیاز به تخصص در حسابداری ندارد و با دانش اندک نیز می‌توان از این برنامه استفاده کرد.
امنیت برنامه هلو
این برنامه دارای سطح بسیار بالایی از امنیت است و می‌توان برای اکثر قسمت‌های مختلف اطلاعات به منظور جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز قراردهید و یا برای کاربران مختلف سطح دسترسی تعیین نمایید.
هزینه مقرون به صرفه
هلو یک نرم افزار برای حسابدار حرفه‌ای آماده به کار است که می‌خواهد از نظر ورودی ها، خروجی‌ پول و سرمایه سیستم کسب و کار خود را مدیریت نماید. هزینه این نرم افزار حسابداری بسیار مقرون به صرفه است به صورتی که با یک بار خرید این برنامه خیالتان بابت حساب‌های مالی شرکت راحت می‌شود.

نرم افزار حسابداری سپیدار

از امکانات پیشرفته حسابداری در این نرم افزار قابلی سقف تخفیف می‌باشد. امکان ثبت تخفیف زمان معامله که با هدف جلب رضایت مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید محصول در فاکتور فروششان اعمال می‌شود. قابل ذکر است در نرم افزار سپیدار این امکان وجود دارد که تخفیفات در سند حسابداری قابل مشاهده باشند یا نباشند. اگر شما نیز جزو شرکت‌هایی هستید که در زمان تحویل کالا، مقدار قطعی فروش خود را مشخص می‌کنید، روش پخش گرم برای مناسب است. شرکت‌های پخش محصولات لبنی و نوشیدنی های پر مصرف از قبلی همین شرکت ها هستند. از ویژگی‌های نرم افزار پخش گرم سپیدار نرم افزار پخش مویرگی آن می‌باشد. مواردی که در این مقاله با نرم افزار پخش گرم مورد بررسی قرار خواهد گرفت عبارتند از:
  1. فرآیند پخش گرم
  2. چگونگی تعریف مناطق و مسیرها
  3. کاربرد محدودیت نوع فروش
  4. چگونگی تعریف وسیله حمل
  5. چگونگی ثبت خروج انبار و تحویل اجناس به وسیله حمل
  6. چگونگی ثبت اسناد فروش
  7. چگونگی ثبت اسناد وصولی
  8. چگونگی خاتمه برنامه سفارش گیری و تحویل اجناس باقی مانده
  9. گزارش گیری
فاکتور خرید در نرم افزار سپیدار
فرمی که توسط تامین کننده برای خریدار مطابق خریدی که انجام گرفته است، صادر می‌شود، فاکتور خرید نام دارد. البته فاکتور خرید در نزم افزار سپیدار به منزله ثبت رویداد مالی نیست. می‌توان گفت فرمی است که برای آن سند حسابداری صادر نمی‌شود و یک رویداد مالی محسوب نمی‌شود. ثبت بارکد در سیستم سپیدار یکی دیگر از مزایای استفاده از این سیستم است. از امکانات جدیدی که در اینن سال‌ها اضافه شد.: سیستم دارایی ثابت جهت کمک به مدیریت بهتر اموال و دارایی‌های ثابت است. سیستمی یک پارچه و جامع که تمامی امکانات لازم را برای مدیریت دارایی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن حسابداری محک

اگر می‌خواهید نرم افزارهای حسابداری تان همواره در دسترس شما باشد و حمل وسایل الکترونیکی مانند لب تاب برایتان در همه‌ی مکان‌ها دشوار است و یا می‌خواهید به جایی بروید که رایانه موجود نمی‌باشد، بهتر است به دنبال نرم افزاری باشید که برروی گوشی اندروید، IOS و تبلت نصب شود. اپلیکیشن حسابداری محک برای حسابدار حرفه‌ای آماده به کار طراحی شده تا بتواند مدیریت گردش های مالی خود را به صورت دستی یا پیامکی به سرعت ثبت کنید. در این اپلیکیشن امکان تعریف حساب‌های مختلف یا همان صندوق بانک امکان تعریف بودجه بندی ماهانه و هفتگی و ثبت موعد چک‌های دریافتی و پرداختی و اقساط و تعریف دسته بندی دلخواه برای هزینه‌ها و درآمدها همگی از امکانات این برنامه می‌باشد. اپلیکیشن های دیگری نیز برای حسابداری و مدیریت حساب ها طراحی شده که در مقاله‌های بعدی آ‌ها را نام میبریم.
جهت ارتباط بیشتر به اینستاگرام این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *